.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعیت‌های کرونایی سخت‌گیرانه در محورهای شمال
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در محورهای شمال، گفت: همچنین درکنار جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی، جلوی خروج خودرو‌های با پلاک بومی هم از استان گرفته می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال  اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها نیز در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

 

وی با اشاره به تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در محورهای شمال،گفت: ماموران پلیس راه در تمامی مبادی ورودی محورهای استان خودروها را کنترل می‌کنند.

 

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: براساس دستورالعمل جدید ستاد ملی کرونا ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در محورهای شمال به‌صورت سخت‌گیرانه ادامه دارد.

 

این مسؤول تصریح کرد: تشدید ممنوعیت‌های کرونایی از روز گذشته آغاز شده و تا روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد و طی این مدت از ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به مازندران جلوگیری می‌شود.

 

قدمی ادامه داد: در کنار کنترل محورهای شمال توسط ماموران پلیس، تخلف‌ها توسط خودروها نیز ثبت می‌شود.

 

وی یادآور شد:  طی این مدت جلوی خروج خودرو‌های با پلاک بومی هم از استان گرفته می‌شود.

 

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه  باتوجه به تشدید ممنوعیت‌ها، جریمه کرونایی خودروها به کمتر از یک‌هزار دستگاه خودرو رسید.

 

قدمی در پایان با تاکید بر اینکه توصیه پلیس  پرهیز از ترددهای غیرضروری است،  خاطرنشان کرد: لازم است هشدارها جدی گرفته شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.